Hos Pantzar L

Här sitter jag hos Linda och kollar på talang 08 och Linda gråter för minsta lilla man skulle kunna tro att hon är med barn eller nått....Hoppas inte mycke nu för det är hon inte....Eller Linda? DEnna fråga är till dig....:P Jag hade en blogg förut innan jag skaffade den här den handlade mestadels om Linda......Så jag tänkte fortsätta hehe skoja:D
Jag åkte till skåne igår med brorsorna och dom åkte vidar till en delstat fast först hämtade dom upp Min systers kille Thomas och lämnade av mig där....Vi ankom till Kristianstad klockan halv ett på fredag natt...Sen så kollade jag på en dokumentär som Tina bad mig kolla på Barn föder Barn den va skit bra...En tjej där va så grymt duktig:D....Sen så somnade jag klockan halv 4 ungefär och vaknar 20 över sex för att gå upp md wille:D Sn så kom brödrna vid halv 3 kansk sen så åkte vi hem vid kvart över 3 och va hemma halv 10 igår kväll....Den biresan kändes som 10 dygn typ....skit jobbigt....Men nu ska jag fortsätta kolla på talang 08...

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Har lagt till dig under mina länkar också ; D

Ska inte du också piffa till bloggen, hon som hjälpe mig är ju super duktig! : )

2008-04-06 @ 19:42:05
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vart såg du den dokumentären... var det på internet.

2008-04-06 @ 23:34:27
URL: http://FreijasMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0