Utmanad

Utmaning.

Jag blev utmanad utav www.Freijasmamma.blogg.se .

Hur länge har du bloggat? 
Min första blogg började jag med våren 06

Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut, en månad innan du själv började
blogga?
Jag vet inte jag hade inte direkt någon bild av dom...Jag tyckte det såg roligt och mysigt ut:=)


Vilken var den första blogg du förälskade dig i? 
Jag hade inte läst några förutom Carros och lindas så då måste jag säga deras bloggar:=)


Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
Jag har tyvärr inte kvar den gamla bloggen och det är något jag ångrar att jag tog bort men men.....Jag kommer ihåg att dom första inläggen av min förra blogg så satt jag bara och skrev lite om ingenting.



Hur många bloggar återvänder du till regelbundet, som läsare?  
6 st ungefär


Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många
är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
Jag läser endast dagboksbloggar vill jag läsa om t ex teknik, moder och politik så kan jag söka på google


Nämn en bloggare som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. 
Tumadre tror jag hon heter

Nämn en bloggare som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. 
Då måste jag säga Noelia....om vi hade skrivit blogg båda två för ungefär 4 månader sen så hade våra bloggar sett likadana ut:)



Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Dom har väl inte sagt nått specielt utan dom vill väl bara att jag orkar sätta mitt feta arsle framför datan och skriva....Ibland kan det ju bli några blanka dagar


Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jaaa det hoppas jag...Dom har inte sagt nått...Men eftersom jag skriver om mig själv och vad som händer under mina dagar så måste jag ju vara mig själv..


Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller
tänjs den gränsen hela tiden?
Jag vet vart gränsen går


Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
Min tånagel


I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
Jag bloggar för att jag själv tycker det är roligt inte för att roa någon annan


Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hans/hennes blogg?
Nää absolut inte...Det finns ju folk som bara gör en blogg och sitter och hittar på massa saker...

Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
 I sådana fall: Var de som du trodde att de skulle vara, eller blev du förvånad?
Nää jag ahr aldrig träffat någon från bloggen

Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Njaa vet inte:S


Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer
eller i andra bloggar? Och i sådana fall: Hur har du hanterat detta?
Nää jag ahr faktist aldrig fått en elak komentar

Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
Näää
Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
Eh jag vet inte

Tror du att du fortfarande bloggar om två år? I sådana fall: Tror du att ditt
bloggande har förändrats då?
Det kommer jag säkert att göra...Och det andra vet jag inte

Tror du att bloggarna har (eller kommer att ha) någon inverkan på vår kultur,
eller är de en grupp människor som mest påverkar varandra?
Jaa absolut

Kan du sammanfatta kort vad ditt bloggskrivande har betytt för dig?
:S

Kan du sammanfatta kort vad bloggläsandet har betytt för dig?


Nämn 4 bloggare som du vill ska svara på enkäten: Nelle, Linda, semlis jag skulle ha skrivit carro men det va ju hon som utmanade mig:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0