Baby på väg !

Hej! FreijasMamma här igen.

Denna gång är de på riktigt nu är bebis påväg ut. Sussie har uppdaterat mig
hela natten med sms. Öppen si och så mycket. Vid halv nio i morse var hon
öppen 8 cm, så det blir bebis idag! Sussie verkar må bra igår vid 23 tiden fick
hon EDA och de skrev hon var "SKÖNT" Innan de hade hon fått lustgas och
hade jätte onda värkar. Aneldningen till att hon åkte in denna gång var en
riklig vattenavgång. Väl framme på förlossningen gick allt vatten och där stod
hon med världens värkar, som hon beskrev det.

Ja nu väntar vi med spänning på att lillen kikar ut, de kan ju handla om minuter
eller timmar, åh så underbart! Förstår ni vad hon har framför sig? Det absolut
 finaste man någonsin kan uppleva.

Jag uppdaterar er såfort jag får veta något mer, och ja jag har Sussies tillåtelse
att skriva det som jag skriver här. Kanske ska skriva det också att de var igår
kväll vid 18 tiden som dem tog taxi in till SöS. Pratade med Sussie i telefon då.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud så roligt, Äntligen bebis =)



Hoppas att allt går bra för dig sussi, tänker på dig! Kramen

2008-08-19 @ 11:10:01
Postat av: sussie

Oooh, vad spännande. (:

2008-08-19 @ 12:34:33
URL: http://sadsnowwhite.blogg.se/
Postat av: sofia

åh vad roligt! :D lycka till nu!

2008-08-19 @ 12:58:41
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0