blablaa

Jaa nu är klockan kvart i två....Och jag har inte gjort en endaste vettig sak idag.....Snart kommer det bebis....Åhh va jag längtar.Du får jätte gärna komma tidigare men inte allt för tidigt:P Så länge du är frisk så kan du komma....Vill ju inte att du ska skynda dig ut så du blir sjuk...Så stanna därinne så länge du behöver:)


Börjar bli jävligt jobbigt att vända sig i sängen på nätterna och denna förbannade halsbränna bränner som in i skogen i min hals:( Jag måste lixom stiga upp 3 gånger bara för att drika samarin på natten.....Men men snart slipper man äl det oxå:)

På fredag är det barnmorskan igen och sen nästa vecka fredag ska jag träffa läkaren.....Ska få bli sjukskriven pga tidiga värkar och högt blodtryck......

Faan jag tycker merom min nya barnmorska än hon som jag hade i början...Hon som juahar nu frågar massa saker och är skit noga med allt som görs....När jag gick hos min förra så tog våra möten kanske 10 minuter högst...Men hos min nya så tar det kanske 45 minuter....Det känns jätte skönt att hon är så noga med allt:)

Kommentarer
Postat av: marika

Läskigt med de där med havandeskapsförg.. Hoppas att det löser sig utan de!

Man blir inte klok på allt som händer med en när man e gravid! Jag som inte är så långt gången har ju inte vågat tänka så långt som förlossning... Men har kommit fram till att jag e rädd! hehe Hur ska jag som har sån låg smärtgräns klara av detta!!??

Men de e som en del säger att våran kropp e gjord för att föda barn och tåla all denna smärta som är under graviditeten och under förlossningen.. som om det tröstar! Men de ligger ju nått bakom de iaf!

Jag får önska dig lycka till och hoppas det går fort! :)

2008-08-12 @ 14:26:00
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Här är barnmorskorna också jätte noga tar minst 45 minuter innan man är klar så sitter dem och frågar hur allt är och en massa. Känns så fint att dem bryr sig så pass mycket. Dem har ju endå massor med möten i sitt yrke och endå tar dem sig tid. Min första var ju hemsk men det har du ju läst i förra bloggen men den jag hade på slutet hon är verkligen underbar : ) Skönt att du får bli sjukskriven sista tiden.



Vi har inte heller gjort ett skit idag. Får ångest av att sitta inne och uggla. Vill hitta på något.



Har du testat dem där tabletterna mot halsbränna? Om du tar sånna slipper du ju gå upp varje gång. Bara att knapra i sängen : )



Fin bloggen har blivit förresten.

2008-08-12 @ 14:38:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0