Sms från Sussie!

Tredje sömnlösa natten. Idag ska jag få göra ultraljud för att se hur stor han är
och så. Får massa tabletter som ska mjuka upp livmodern. Fast jag vet inte
hur det blir med ingånsättningen, om jag blir det eller inte. Får se vad läkaren
säger idag! Fan dem kan ju inte låta mig ligga såhär och ha ont hela tiden. Nått
måste dem göra liksom, jag får ju smärtstillande och så men de gör bara så
jag somnar och vaknar upp med samma smärta igen!

Morgon Sms från Sussie, självklart har jag hennes godkännande att publicera
det här. Nu vet ni lite mer om vad som händer just nu....

//
FreijasMamma
Update: Bebisen väger ca 2227g har dem räknat ut via UL alldeles nyss.

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh vad tråkigt att du ska behöva ha ont! varför tar allt sån tid egentligen? det har väl gått tre dagar? jag hoppas du mår bättre snart och får träffa den lille bebisen!

2008-08-06 @ 20:39:27
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: shaki

oj, jag hoppas verkligen att det går bra. jävlar, vilken tid det tar!

lycka till gumman!

2008-08-06 @ 23:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0