Älskade lilla bebis

Min älskade lillabebis guuu va jag älskar dig.....Du är värkligen mitt liv. Du är den som får mig glad...Är jag någongång lessen så berhöver jag abra kolla på dig och då lyser hela mitt ansikte....Det är för dig jag lever....Utan dig skulle jag inte ha någonting....Jag behöver ingen annan än dig<3 Du fyller hela mitt hjärta:) Min älskade Theodor<3




Min syster kände av jordbävningen i morse hon bor ju i skåne"kristianstad" Jag ringde henne förut och då va det upptaget och jag blev skit rädd att det hade hänt nått eftersom dom bor där det va jordbävning men tillslur svarade hon"pust" hehe...Men hon hade iallafall känt av det men trodde det va korsdragning ahahhahaha men sen hade en kille kommit fram och frågat om hon känt jordbävningen hahahahha.....

Idag va vi iallafall i forum och mamma köpte klart alla julklappar...Eller hon ska handla en sak till till theodor och lite till wille fortfarande men sen är det klart:D Kommer kännas jäte tomt i jul uatn syster och dom:( Men men dom kommer ju dagen efter så det blir kul:) Nää nu ska jag lägga min trötta bebis han ahr varit vaken nästan hela dagen idag:) Skriver ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0