Bla

Har tänkt på en sak som säkert 40000 andra ahr tänkt på att alla unga mammor får så mycke kritik så fort man gör något då är det fel...Man vågar inte skriva avd man gör på dagarna för att man ska få kritik för det....Inte för att detta handlar om mig....Men jag är själv så att jag gärna vill kommentra massa unga mammors blogagr när det är nått som jag itne tycker är rätt emn sen tänker jag efter och tänker "jag gör som jag gör och dom gör som dom gör" Det värsta jag vet är när någon ska säga åt mig hur jag ska uppfostra min son för jag gör endast det som är bäst för honom....Jag har inte fått nån elak kommentar nu utan ville bara skriva av mig lite om detta.......Men alla får uppfostra sina barn som dom själv vill bara det är ett okej sätt.....Men men:D

Nog om det....Bvc sa idag att jag skulle ge honom mycket gröt på morgonen eftersom han vill ha mer...Så jag ska ge tills han inte vill ha mera....Sen ska jag börja med semper 2 nu..Eller jag ahr börjat blanda 1 och 2 nu....Ochs en sa hon att jag skulle ge pureer på eftermiddagen typ 2 tsk om dagen så att han inte bara får gröt...Mne jag skulle fortsätta med gröten...Så nu ahr jag fryst in i små iskuber massa sakmaportioner till lillkillen:D

Men men nu ska ajg dricka ltie kaffe:D

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Har du gjort egna smakportioner? : )

2008-12-11 @ 18:47:34
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0