:)

Idag blev det e timmas sovmorgon jämfört med igår:) Älsklingen ligger här bredvid mig och äter...Han blir skit sur när han ska ligga i min ffamn och äta han vill helst ligga själv med något som håller upp flaskan...Om jag håller honom då skrikerhan typ 5 minuter innan han börjar äta:S Skiiit skumt:D hehe inatt vaknade älsklingen och gallaskrek han va jätte täppt i näsan så jag fick lägga näsdoppar sen somnade han lillakillen<3...Nä nu bjuder jag på lite bilder från gårdags kvllen:D


Fina pyamasen från Farmor:)

Min söta pins

Kommentarer
Postat av: sandra

snart får ja pussa pussa pussa på lillen, inte många dagar kvar nu, wiiiie =)

2008-12-16 @ 11:07:12
Postat av: Nybliven mamma

Taack så mycket, det samma =)

2008-12-16 @ 20:22:33
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0