FÖRSÄKRINGSKASSAN

Jag började lixom med semper 2 för att han åt så mycke av 1an men det är likadant nu?! Varför är dte så? DEn här är ju tjockare men endå äter han likamycke.....Kanske tillochmed mera av 2an:S Skit konstigt....Men iallafall...Han fick gröt i morse men orkade bara äta 6 skedar typ för sen blev han så trött så jag gick och la mig med honom i soffan så somnade han....Idag har jag iallafall ringt försäkringskassan så dom ska skicka hem en blankett om hur mycke jag ska börja betala dom i månaden....Jag ahr ju fått för mycke underhåll enligt dom 4 ,ånader så jag ska betala tillbaka 5000 ungefär eftersom jag blev utskriven från skolan i början på juni och jag fick underhåll juni juli augusti september så måste jag nu betala tillbaka...Tycker detta är helt sjukt...Okej att dom glömmer en månad men att dom fortsätter beta ut i 4 månader och sen ber om att få tilllbaka allt:S Hur fan tror dom jag ahr råd med det? Jag får 180 kr om dagen och det ska räcka för mig och mitt barn...Mne men skit samma jävla tur att jag ahr klurat ut hur jag ska göra........Men men nu tor jag att jag ska gå hem till N och väcka henne eller så går jag och handlar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0