Hoho

Idag blev det sovmorgon till klockan 08.40 whohow....Hehe idag ska inte faktsit inte göra någonting...Vi ska endast avra hemma idag...Kankse handla ock så men inget mer....Älskligen ligger och äter och jag hoppas denna dag bir bättre än igår...Man kan alltid hoppas...Shiiit det är julafton om 6 dagar det är helt sjukt...Mna märker verkligen att man är"vuxen" nu eftersom denna månad har gått sjukt snabbt det gjorde det inte när man va liten....Då satt man typ och räkna ner varje minut hehe.....Denna månad har flygit iväg....Den har gått skit snabbt...Imårrn blir älskalingen 4 hela månader:) Min stora killle:)

Kommentarer
Postat av: tina

han följer nog med mig.......men jag kanske solar lite när jag är där...barnvakt?

2008-12-18 @ 10:53:50
URL: http://willesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0