Ingen rubrik!!

Vi va nyss ute en sväng och gick...Sköönt men lite kallt:D Jag har precis tagit ett bad och lillkillen sover i sin vagn:)
Jerry springer är på tv och det kommer ingenting på tv idag:( Någon som har förslag?
Imårrn blir det forum tror jag och träffa Melina...Kanske?
Näää vad ska man skriva? Jag har blivit skit duktig på blogga senaste tiden...Jag skriver flera inläg om dagen...Och så har jag börjat fota nästan varje dag...Har lagt kameran i jackfickan så jag inte glömmer:D hehe...Nä nu ska jag kolla runt här lite medans lillen sover:D



Kommentarer
Postat av: sandra

vad bra :D hur upplevde du förlossningen?

2008-12-08 @ 19:40:35
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0