Snart är det Jul

Halloj nu är vi hemma igen eller vi va hemma innan men vi gick och handlade....Jag Melina och Theo va och hälsade på i min gamla skola:D Mysigt att träffa gamla lärare:D Söta Anna-Maria vår förra mentor träffade vi också:D Vi ska fika med henne någon dag hon är ledig/har tid:D Hon va faktist den bästa hon bjöd alla tjejer i klassen hem till henne förut och så hade vi tjej kväll:D Vi pilade händerna och sånt:D Myys:)Hehe
Melina och jag sak förbi dit nästa vecka oxå för att lämna en film till vår gamla skolsyster:)
Nää nu ska jag ta en macka eller nått...Är skit hungrig....
Linda prommis ikväll?

Kommentarer
Postat av: emma

theo också =)... såg nu att theodor e exakt 2 månader äldre än novalie, hon föddes 081019 =)

2008-12-09 @ 13:52:15
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: emma

ja visst har vi snygga designer =)

ja vi måste ses tycker jag , förresten ska du till luciafirandet på fredag i fiskis? då mathilda o alla barn sjunger? kram

2008-12-09 @ 17:03:23
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0