Söndag

Idga gick vi upp kvart i 8...Men nu har älsklingen somnat om igen:) Hans vanliga rutiner:P
Imårrn måste jag till vårdcentralen med mitt öga...Trodde det skulle vara bättre idag men det ser likadant ut...Och svider gör det...Kan det vara ögoninflamation? Jag tror älsklingen också har fått det:S Men hans öga ser inte så hemskt ut det är bara lite svulet...Men båda får väl boka en tid imårrn.....Idag ska vi träffa Sandra och Linda och sen ska vi med Nelle till forum och lämna in ett papper sen ska vi hem igen:D Skönt att bussarna åker på söndagar nu förtiden:)
Undrar vad jag ska äta idag?!Igår fick lillkillen smaka majsgröt för första gången det tyckte han om:) hehe:) Nä om man kanske ska städa lite innan man drar härifrån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0