:)

Idag ahr jag sovit enda till klockan 11 nästan:) Mycke skönt:) Igår va jag jätte trött och somnade strax innan halv 12...Men jag vaknar endå 3 gånger varje natt och måste gå på toa och kissa....Och sängen kommer snart gå sönder tror jag...Varje gång jag vänder mig så hörs det där knarrande ljudet....Kanske ska köpa en stål säng som håller hela graviditeten...

Åhh vilken mardröm jag hade inatt...Drömde att jag glömde min bebis ute....jag skulle bara öppna en dörr så la jag ner honom på gräset ochs en bara går jag och typ efter en halv timma kommer jag på att jag glömt honom men då är jag typ vilse i ett hus...Skit skumt:s Men men det hör väl till att amn drömmer mardrömmar när man är gravid....Men det är lite läskigt faktist.....

Linda min vän bjud mig på lite kaffe:)

Idag tänkte jag ta bilder på ALLA bebis kläder jag har köpt hittils så att ni får se allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0