hoho

Idag va vi en sväng ute i vårat hus....Spelade lite kort med mamma och moster och syrrans son:) Mycket trevligt....Sen så åt vi lite kokt korv innan vi tog bussen hem...

Ni fattar inte vilken jävla halsbränna jag har...Jag har druckit 3 glas med samarin men inte hjälper det...Dom säger att håret på barnet växer  när man har halsbränna då är han säkert världens hårigaste bebis när han kommer ut för jag ahr halsbränna hela tiden men det brukar gå över med ett glas samarin men itne idag.....Ikväll blir det mys framför tv:n med chips och godis och tonårsliv klockan 21.15 på 4:an:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Okej:D

vad är det för vagn?

2008-06-28 @ 19:31:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh fy fan jag är inte avundsjuk. Jag hade en sånn jävla halsbränna så de finns inte ord till hur mycket de brände och äcklade sig i halsen. Jag knaprade novalucol (stavas?) Dag och natt för att de skulle vara någorlunda bra, men de hjälpte knappt heller. Jag har hört att polkagrisar ska funka bra ; D Fast inte tusan hade Freija mycket hår på huvudet fast jag led av halsbränna mer än halva graviditeten.

2008-06-29 @ 00:18:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0