Sjuk

Nu ahr jag varit sjuk sen i förrgår....HAr skit ont i halsen och världens hosta....Hatar att vara sjuk...Hoppas denna sjukdom går snabbt över och inte stannar lika länge som den förra(3v)
Måndag är det barnmorskan:)Första gången jags ka mäta magen och så:DSka bli intressant.....

Imorgon blir det hemresa klockan 6 på morgonen.....Så vi är väl i sthlm halv 1 ungefär....Imårrn är det internationella festen i fiskis....Självklart ska mann dit:P hahahha....Jag återkommer imårrn med MASSA bilder

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag hade också ont i halsen imorse när jag vaknade. och de harinte gåttöver än :(

2008-06-07 @ 00:10:19
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Justyna

Haha.. jag är oxå sjuk, samma sjuka.. :P Ont i halsen, snuvig, hostig o ont i huvudet till och från.. Skit jobbigt.. :P

2008-06-07 @ 12:35:23
URL: http://dinosaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0