skolaaaan:D:D

Fan va jag har längtat efter skolan....efter 6 veckor i ensam het hemma så va det så sjukt skönt att komma tillbaka...Det va inte många i klassen idag emn det va kul iallafall:D Och jumpan har jag snackat om med min jumpalärare nu...Och han sa att jag ska ta det lugnt i början och sen när jag känner mig redo så ska jag komma tillbaka och bara gå promenader på jumpan så får jag betyg:D Mycket braaa:D Imårrn ska jag träffa min barnmorska för första gången....:S Jag är så sjukt nervös...Eftersom alla som har barn eller väntar barn har alltid varit missnöjd med sina barnmorskor så hoppas jag får en trevlig....Jag skulle vilja ha en ung person det känns bättre då...Fast inte för ung kanske i 30 års åldern skulle sitta fint:D hehe

Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Lycka till imorn. Jag ska också till min barnmorska imorgon : )

2008-03-03 @ 16:33:23
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Då är det ju bara att byta! : ) Du får granska henne noga nu direkt i början så du slipper lida lika länge som jag.

2008-03-03 @ 18:02:50
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0