hihi

Imårrn bär det av till skåne landet...Klockan 07.20 går mitt tåg från centralen så härifrån ska jag åka klockan 06.06...Detta är mycket tidigt...Men det är skönt för då kan jag sova på tåget...Hela 4 timmar ska jag sitta på det där tåget så då kan jag lika bra sova....Jag valde fönsterplats oxå.....Det värsta jag vet är när folk ska gå förbi hela tiden så denna gång är det jag som ska gå förbi dom:P


idag ska jag skriva klart mina uppsatser och sen skcika det till min lärare... Sen ahr jag väl gjort det mesta i skolan:D Så nu är det slut med skolan för min del:P hehe:d

Jag ska ta massa nya bilder i skåne...Fast jag kommer itne kunna ladda upp dom fören jag är hemma för jag orkar itne släpa med mig kablar:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0