hoho

Hejsan....Jag sk ta bort lösenordet idag bara så folk som läser min blogg har chans att skriva om dom vill ha lösenordet.....

Idag ska vi åka till havet och bada och sola:D Mycket mysigt:=) hehe:) Jag tog massa bilder igår:D Kommer inte kunna ladda upp om fören jag kommer hem men då har ni alla nått att vänta på.....Det blir massa magbilder då eftersom jag inte glömmer att ta en magbild varje vecka.....Nu är vi då i vecka 23.....På onsdag går jag in i vecka 24:D Jag tycker attd et blir en ny vecka hela tiden.....Snart är det tid för Tittut UL:D DEt ska bli spännande....

Är det någon som vet om man får ta med sig en 2 åring till barnmorskan?

Kommentarer
Postat av: Paula

ja det är inga problem att ta med en 2åring. jag menar, dom kan ju inte kasta ut er. men om det är ett ultraljud får dom inte det. Var tvungen att ta med Vanessa när jag skulle göra ultraljudet på Melissa , fick ingen barvakt men då blev hon skit sur och jag fick en ny tid:/

2008-05-24 @ 10:04:32
URL: http://oneandoonly.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Till barnmorskan får man ju det... : ) Varför skulle man inte de? Eller är det på ultraljudet du tänker?

2008-05-24 @ 11:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0