Utmanad

Jag blev utmanad av Carro


För 5 år sen:
Då gick jag i 8:An och skötte mig ganska så bra.....Lite bråkig men vem är inte de:P
För 3 år sen:
Då skulle jag precis sluta nian och då vet jag faktist inte vad jag gjorde för speciellt:P
För 1 år sen:
Då skulle jag precis komma bort från IV:D Hehe vem är inte lycklig då:P
Och plus att jag skulle fylla 18 några månader senare.
För 3 månader sen:
Då satt jag och längtade efter att magen skulle bli större och att bebisen skulle börja sparka:D
Igår:
Va jag inne i skåne staden och handlade lite och hyrde en piss bra film....Rekomendrar starkt"american crime"

Imorgon:

Har jag inga som helst planer. Får mitt underhållsbidrag så det kanske blir en sväng förbi stan.
Om ett år:
Då har jag min lilla pojke och han kommer att fylla ett då bara några månader senare:( Hoppas tiden går sakta så att man hinner med allt:D

Jag utmanar:
Noelia och sen vet jag inte om jag inte hade blivit utmanad av carro så hade jag utmanat henne men det går ju inte nu:P Och Linda utmanar hon oxå och tyvärr har jag inga mer kompisar som har blogg förutom semlis men då får alla vänta i 2 år på att hon ska fylla i detta hahahha

Kommentarer
Postat av: Madde

Han är 7 månader och han äter gröt och puréer och dricker välling. Nej gud jag ammar inte honom längre :P det var länge sen. han är ju stor pojke nu :)

2008-05-22 @ 16:38:36
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha, ja semlis är ingen höjdar bloggare ; D Sviiikare haha.

2008-05-22 @ 23:20:29
Postat av: madde

jag slutade amma honom när han var 2 månader för jag fick mjölkstockning :(

2008-05-23 @ 10:07:46
URL: http://madeleinebedoire.blogg.se/
Postat av: emma

Fast jag vet inte ifall det där stämmer. För jag var utomlands i Egypten en bit in i graviditeten, och jag solade. Fick inte en enda fläck, och då var det ändå väldtig varmt där :)

2008-05-23 @ 10:42:49
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0