V:21(20+1)

Hejsan allihop:=) Jag ahr inte skrivit på länge eftersom jag har varit ute i vårat hus på värmdö....och där finns absolut ingen data...Man ska vara glad över att det finns tv iallafall:P det ahr faktist inte hänt så mycke mer.....Har börjat känna riktiga sparkar nu iallafall...i förrgår va han hel vild han sparkade så det nästan gjorde ont:) Hehe:) Nu har jag gått över hälften av tiden och det känns skit skönt:=) Här är lite magbilder jag tog idag.......Jag har inte sett att den blivit så stor...Märkte det nu när jag tog bilderna....:D Undra hur stor jag kommer bli i 8-9 månaden hehe....Hoppas bara jag kan gå ner alla kilon sen:D





 

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilken söt mage! : ) Nu är de bara halva tiden kvar, har du gått upp mkt i vikt? såhär i halvtid? : )

2008-05-08 @ 18:46:58
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Cassandra

Jo, det är det ända jag haft tur med :P hahah, annars känns det som om jag gått upp 1000 kg och är hur klumpig som helst :P hahah :D

Vilken söt och rund mage du fått :) Visste du vad du sk få? Vet inte om jag frågat de förut, kommer inte ihåg iallafall :P hehe

2008-05-08 @ 18:59:06
URL: http://weareyoungparents.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj va magen har vuxit sen sist vi träffades, nu ser man verkligen att det finns en liten bebis där :) vi får ta och ses nåndag så jag får klappa lite på magen :) Puss& kram

2008-05-08 @ 19:06:12
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Okej... gud vad jag saknar min bebismage när jag ser bilder på gravida magar och alla mina graviditetkilon får mer än gärna komma tillbaks ; D

2008-05-08 @ 19:19:15
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: Cassandra

Då had ejag rätt, när jag såg din mage, så tänkte jag att det var en liten pojke där inne :) Har ni några namn? :)

Vi ska få en liten tjej :)

2008-05-08 @ 19:40:31
URL: http://weareyoungparents.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0