...

Igår hade vi en mys dag hemma bara:D Det va skönt efter allt sprinagnde runt stan i 3 dagar:) hehe....
Igår från klockan 22.00 till 23.30 gallskrek lillkillen....Tror han hade magknip:( stackars:( Fan jag höll själv på gråta man känner sig så hjälplös när man inte kan göra nått:( Hemskt....Men sen amserade jag han mage och till slut somnade han....Lilla hjärtat......Idag ska vi kanske till forum med mamma för hon ska shoppa julklappar:)
Jag är ju som sagt klar med allt.....Det är jävligt skönt:)
Nästa vbecka fredag ska vi till familjerätten och skriva på papper om faderskapet...

Kommentarer
Postat av: Marika

Hej! Jag kommer gärna förbi er när jag kommer ner till sthlm! Kommer ner till jul.. den 23 tror ja vi kommer ner! Sen stannar jag i en vecka ca. så då kommer jag o hälsar på! Hälsa la familja :) Kramar

2008-11-28 @ 13:39:44
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0