ett inlägg

Har inte haft nått internet så det är därför jag har haft  lösenord på bloggen...Har fortfarande inte fått tillbaka internet men det kommer nog denna vecka eller nästa....Det ahr inte hänt så mycket endå...Har avrit i skåne och så..Det kommer biolder därifrån sen n är internet är tillbaka....
Lillkillen har fått sin 3 månaders spruta och det gick väl bra:D Jag va nog mer nervös än han hahah:)
Vikten den 11/11 va 6175 g och längd 60 cm:D Han är så stooor nu:)
Imorgon blir det stan med Carro och Freija och Petra och Felicia:D Mycket trevligt:D
Och nu tränker jag bara ignorwera anonyma kommentarer spelar ingen roll om dom är elaka eller snälla...
Men men jag skriver mer när mitt internet är tillbaka

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad kul att du är tillbaka! har varit tomt utan dina inlägg! hoppas du och theodor mår bra! och att man får läsa dagligen nu? :)

2008-11-19 @ 21:33:26
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0