Åhh härliga dag

Va uppe hos Linda och hämtade hennes mixer som jag skulle låna:D Efter det gick jag och älsklingen på en promend i 1½ timma....Guud va skönt:D Efter det satt jag på ballkongen och läste och solade i 1 timma medans Lillkillen sov...

Det är så himla skönt väder:D Älsklingen tyckte också om det:) fast han får ju inte vistas i solen så mycke eftersom han går på antibiotika:(
Läser en jätte bra bok som jag köpte förra veckan"14 år och såld" heter den...Skiit bra...Har inte läst så mycke men hittils är den bra:D

Älsklingen springer runt i sin gåstol och går och krokar hela tiden ochs en skrattar han:=) Sööötnos<3

Nää nu ska jag kolla på det okända:D

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jag läste ut den boken förra veckan grymt bra!

2009-04-05 @ 14:14:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0