En evighet på sös

Idag har vi varit i skolan:) Det gick skit bra:D Allt bara flöt på och tiden rann iväg:D Sen åt vi underbar buffe lunch:D Mmm
Som jag skrev igår eller i förrgår så har Theo fått ett sår på armen som jag satt plåster på och idag när jag tog bort plåstret så hade det blivit skit mycke värre...Det hade tillochmed kommit till ryggen.
Så efter skolan så drar jag och Petra till sös...Felicia va förstoppad så hon skulle också dit....
Vi kom dit ungefär halv 2 och halv 5 fick jag träffa en läkare....Precis när vi kom fick jag väga Theo också och guuud på mindr än 2 veckor har han gått upp från 9305 till 10290...Skiit mycke....Hahha

Men läkaren kollade iallafall på "såret" och sa att det va några prickar som man kan få efter eller under tiden man är sjuk och lillkillen va ju sjuk för 2 veckor sen ungefär och dom på armen hade blivit infeterade eftersom dom hade skrapats mot sidan av magen....Så dom tog odling på såret och blodprov..
Nästa vecka så ringer dom om svaret på odlingen...Lillkillen fick antibiotika som han ska ta 3 gånger om dagen i 10 dagar....Och massa mjukgörande krämer..
Imorgon ska vi tillbaka klockan nio för att ta ett till blodprov och kolla så att penselinen funkar:S
Men vid 6 tiden fick vi ätligen gå och då va det raka vägen mot apoteket i mariatorget och hämta ut antibiotikan...Gick på 300spänn abra den och plus krämerna så gick det på 400 kr....Så resten av denna månad är jag fattig...

Har nyss ätit "middag" och nu dricker jag kaffe...Guuud va jag uppskattar det kaffet jag ahr hemma....Fattar inte va dom gör kaffe av på sös...Smakar skiiiit...

nä nu ska jag läsa bloggar och så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0