Imorgon

Ska min lilla bebis inte få sitta i sin svarta overoll när det är kokhett ute..Nää han ska få ha sin vårjacka som jag köpte åt honom förra månaden och mössan som hör till...Tycker att det är dax för det...Den är ju inte jätte tunn...
Men tunnar än hans svarta laban overoll...För om det är samma väder som idag imorgon då måste han ha lite mindre
kläder...Man märkte idag att han inte riktigt trivdes i sina varma kläder idag...Stackars pojke...
Men hyan höll sig endå mestadels i skuggan så det va ju ingen fara...Men imorgon ska han få lite sol så då blire lite tunnare kläder...:)

Snart börjar mitt program criminal minds;D Älskar det:D
Imorgon är det skola...Känns som om jag inte varit där på evigheter men men imorgon bär det av...
Nää nu ska datan få gå sova i Theos säng som vanligt...hahahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0