Onsdag

Dagen började med att stiga upp klockan halv 8!!! När lillkillen är sjuk så tar han sov morgon! Kan han inte göra det annars också?

Men vi vaknade av massa rossel och detta är värre än i söndags då han fick medicin....Jaha tänkte jag då är det väl bara attt ringa vårdcentralen!!! Och dom ska vara så komplicerade hela tiden hålla på och koppla vidare till halva sverige....Ge mig bara en läkar tid så är der klart sen....!! Men vi fick iallafall en tid 11.20 så vi traskade upp till Linda och dack en snabb kopp kaffe och sen sprng vi ner till vårdcentralen!! Först får vi sitta 40 minuter och vänta på l'äkaren och sen är det endå ingenting bara en vanlig förkylning....

Jahaja så då gick vi hem och drack lite kaffe sen gick jag ut en stund....Handlade lite mat:) Flintastek med fullkornsris blire idag:D Goooottt

Kanske åker till gotland nästa vecka över en natt bara...Får se vad Theos farmor säger!!!

14 dagar kvar sen åker jag till skåne:) Guuud va sköönt!!!

Håller på leta ny barnvagn också:D Hoppas på att köpa en tills nästa vecka....Får se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0