Söndag

Jaha idag klev vi upp vid 7 tiden och älsklingen åt lite gröt och så:D
Vid 10 tiden drog vi mot stan för att träffa Theos pappa...Innan han kom gick vi och kollade lite i affärerna....Skulle hitta någon leksak att lägga i Theos påskägg:D Men vi gick till br sen och där köpte jag en skallra och en träbok:D

Sen gick vi från t-centralen till slussen och jag och Theo åkte hem....Vi gick hem och sen ner och handla sen gick vi en timmas promend:D Jag känner mig skit peppad nu att gå ut och gå:)

Efter det så ahr jags tått vid spisen och gjort egen mat till lillkillen...Känner att jag inte har råd mer umed massor md burkmater hela tiden så nu blir det hemmagjod mat hädanefter....

Sen ahr vi inte gjort så mycket mer...Älsklingen somnade nyss och sover så gott:D Imorgon ska vi träffa Emma och Novalie:)

Ska ladda upp massa bilder nu...Skriver säkert ett inlägg senare:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0