Tisdag

Åhh äntligen vanliga vardagar igen....Äntligen är påsken slut:D
Tycker det är jobbigt med dom där röda dagarna...Man vet inte säkert vad som är öppet eller inte...

Idag åkte vi in mot stan vid 10 tiden och mötte upp Gabbi och Melina:D
Åhh va kul det va att träffa dom.:) Har ju inte setts på sjukt länge...Det får bli ändring på det nu:P
Vi va iallafall på Nordea och där skaffade jag försäkring till lillkillen:) SÅ NU ÄR HAN FÖRSÄKRAD:D Sköönt!!!

Efter det gick vi till någon konstig affär där Melina skulle köpa skor men det blev inga skor ändå så vi började leta efter ett fik....Tillslut hittade vi ett öde kafe...Hahha men det va verkligen inte en kotte där...Så där blev det kaffe och för dom andra frukost:)

Sen gick vi runt i lite affärer och kollade och så...Vid 1 tiden åkte vi hemåt...Då blev det en liten promenad:D
Efter promenaden gick vi och handlade mat....Och sedan åt vi:) Natschos:D Mycket gott:D

Sen gick vi till min moster och jag ringde och bokade en tid till vetrinären åt hennes katt så den kan avlivas...Den ahr blivit helt galen:(
Så nästa vecka tisdagg ska jag gå med hennes katt dit...

Sen gick vi upp till Linda och tog en snabb kaffe och sen på en promenad med hunden:) Sköönt:)

Älsklingen somnade kvart över 7 efter att ha varit vaken sen klockan 2...Starkt jobbat:D
Snart är det andra avnenyn:D Jippi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0