Tisdag

Idag vaknade vi kvart i 6 jippi..."not"Vi gjorde inte så mycket på morgonen...Lillkillen va allmänt tjurig och skulle vara nära mig hela tiden...Inte så kul när man vill dricka kaffe och kolla vakna.....

Vid 11 tiden mötte vi upp Sandra och gick promenad:d Mycket skönt:d Sen stannade vi på ett berg och njöt av den falska solen hahaha...Vi va väl ute och gick nån timma sen följde Sandra med mig och handlade och lillkillen fick en glass:D
Det uppskattades ska jag be att få tala om :) Men mycket kladdigt:)
Han gör så söta miner när han äter glass....Sötnööt:D





Efter det så gick vi hem och åt lite lunch:D Sen kom systers kompis och hennes dotter förbi och drack kaffe och lekte.
Vid 2 tiden gick dom och strax där efter drog jag och lillen ut på en promenad eller jag va på promenad och han sov<3
Sen gick vi förbi min moster och hjälpte henne deklarera sen vidare hem och åt:D
Sen ahr vi inte gjort så mycke..Busat massoor och så:D

Imorgon är det skola...Har inte varit där på evigheter...Hehe...

Imorgon ska jag berätta en överraskning för er...åhhh jag är så glad....Och fråga mig inte idag om vad det är för jag tänker inte säga ett knyst men imorgon bitti så skriver jag det här:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0