Torsdag

Så nu va denna dag över....Idag har vi varit hos Linda och fikat massor:D Måste gratta Linda också som ska svika mig och flytta åt helvete....Hehe men jag är glad för hennes skull hon ska ju bli sambo:) Grattis masoor Lindisen:)

Vi kom iallafall upp till Linda vid halv 11 tiden och satt och drack kaffe och kollade ellos kataloger och så:) Till klockan 1...
Då åkte jag och lillkillen in till stan för att möta hans pappa....Efter 25 minuter som vanligt så skills vi åt och vå åker hemåt....Då kom Linda och mötte oss vid tåget och vi gick och handlade...Sen skulle Linda vidare till jobbet och jag och Theo tänkte gå förbi bvc för att kolla om det är dit vi ska imorgon till tandhygenisten eller till folktandvården?! För jag fick ett sms där det stod typ välkommen till folktandvården imorgn bla bla bla...Men lappen jahg fick hem där stod det att det skulle vara på bvc men eftersom jag ändrade tiden en månad framåt kanske det ska vara på folktandvården då?!
Men ingen va på bvc när va där så vi gick hem

Jag kommer iallafall gå ner till bvc imorgon för det är den informationen jag fått...

Imorgon ska vi först till tandhyginisten och sen vid 10 tiden ska vi möta upp Emma och Novalie för att shoppa lite....Dom ahr ju öppnat en lagerhous "stavning" i forum och dom har 20% å allt fram till söndag så ska kolla där lite...Sen ska jag ju köpa skor till mig ch lillkillen:D Mycket fint:D
Sen msåte jag skynda mig hem och lämna sakerna för halv 4 går min buss ut till huset från slussen....Mamma och dom drog idag dit och jag åker dit imorgon:) Det ska ju bli så fint väder hela helgen:) Men denna gång tar jag med mig datorn:d Så det blir massa bloggande:D

Nu ska jag hoppa in i duschen:D
Juste kommer i mina jeans igen:) Wohooo:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0