träningdvärk

I käkarna....Har ätit 8 morötter...Jag älskar morötter det är så jädrans gott:)
Älsklingen sover och jag ska nog också sova snart....Det är ju en dag imorgon också:D
På måndag ska jag troligtvis träffa Emma och Novalie:d Om det är fint väder så ska vi "picknicka" ute:D

Sen tisdag är det bvc igen...Känns lite onödigt eftersom älsklingen gått upp i vikt nu...Och mycke också:)
Men jag ska endå få en tid till 10-12 månaders kontrollen....Åhh guuud vadå 12 månader....Fan va snabbt det går:(
Min lilla pojke är snart stor...Hemskt:( Känns som om han föddes igår:S Lilla plutten<3

Nää man kanske ska stanna tiden ett tag så att man hinner med,,,Allting bara flyter iväg:(

Har stått i fönstert typ en halv timma och kolalt en gubbe som skällde ut typ 5 småungar som hade kastat sten på hans fönster....Jag vet exakt vem han är för vi brukade kasta ägg på hans fönster när vi va små....Hahha...
Han ringde fan polisen och allt....Snälla dom är små barn...Dom va lixom under 10 år....Jag menar inte att det är okej att kasta sten och så men han kan ju säga åt dom jag tror nog dom blir tillräckligt rädda för de...Sen kom deras mammor ut också och dom kallade han fruntimmer....Aja...hahha

Nää vi hörs imorgon:D

Kommentarer
Postat av: Emma

sjysst granne haha

2009-04-04 @ 21:04:10
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0