am back

Min dator har kommit tillbaka:D:D Fyy fan va skönt:) Härligt härligt....

Så det som hänt är att min lill kille har fått två tänder till på överkäken:) Han har jätte mycke feber idag och är jätte gnällig:(
Stackaren.....

Igår va vi bjudna på middag hos Petra och Felicia:D Det va mycke trevligt...Vi kollade på en film också"inte utan min dotter" fyyy fan vilken bra film:D Har hört talas om boken men visste inte att filmen fanns men den va verkligen skit bra:D

Förra lördagen va vi och köpte en gåstol:D Och lillkillen gilalr den jätte mycke....:) Den kostade 700.. Det fanns billigare men då va det inget som lät på den så han fick den dyraste istället:) Han är värd allt<3

Den 26 förra månaden vände Theo sig för första gången på mage från rygg och nu kan jag lova att det ären karusell:) Han snurrar och ahr sig hela tiden:) Hehe...Han har börjat åla sig fram på golvet också:)

Har massor med bilder också på kameran typ 130 st :) Ska inte ladda upp alla här...Men dom bästa:) Sen har vi köpt massa nytt som jag tagit bilder på också:) Måste installera instälningarna på datan igen för min kamera eftersom allt är borta nu....Tur att jag fördw över alla bilder på en skiva innan datan gav sig av på semester:) Men dum som jag är glömde jag bränna ner alla låtar...Men men så kan det gå och det är ju inte hela världen...

Åker nog till skåne runt den 25 nu denna ånad:) Sen i början på april ska vi åka och hälsa på Freija och Carro:) Kul kul ska det bli:D Med mina planer låter det sm om jag skulle vara rik:) Hahaha

Nää nu ska jag installera kameran och så:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen tillbaka!



Äntligen kan man läsa din blogg igen ; )





Hoppas allt e bra med er!





Kram

2009-02-13 @ 18:27:17
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.seogg.se
Postat av: Emma

jasså e det, ok visste inte det. vilken tid e det? med oss e det bara bra =)





Kram

2009-02-13 @ 19:16:21
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0