envisa bebis

Som vägrar ta flaska.....Vet inte vad det är med honom Men han vill inte ha....På morgonen tar han gärna kanske för att han är så hungrig då....
Han har fått gröt och burkmat idag....
Sen så hans sovrutiner....Han brukar alltid sova en halvtimma efter att ha varit vaken 2 timmar på morgonen.
Men nu vägrade han...Jag försökte lägga honom i sin egna säng och bredvid mig men neeej.
Så han va vaken i 4 timmar i sträck:o Hlet sjukt...
Sen sov han bara en halv timma...Så nu sover han igen...Hoppas på lite längre.

Det är dom där tänderna som gör ont säkert därför är han sådär....
Men han vill heller inte bita på bitleksaker....

Ikväll är det beck...Då vet jag att Petra och Carro sitter bänkade framför tv:n:P Hahha
Jag ska faktist också se det:)
Imorgon ska man upp tidigt igen och åka till Petra med tåget som går 08.46:)
Sen åker väl vi hemifrån Petra vid halv 12....Mot farsta...Först ska vi träffa en tjej från min förra klass.
Träffade henne förra veckan också i stan inte planert men hon dök upp...Och så tappade Felicia sin lilla prasselbok såhon skulle ta med den imorgon för Felicia saknar den..


Nää men nu ska jag sluta skriva och njuta av tysthtn en liten stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0