Hemma igen

Nu ahr vi kommit hem från Petra:) Vi käkade pizza och kollade på saw 5:) Inte så bra men den dög:P
Sen åt vi prinsess tårta för att min lillkille fyller halv året idag<3 Han fick också smaka lite:)

Sen kom Isadoooora och Mario på besök....
Isadora är ett så fint namn synd att hon själv inte tycker det:(

Men vi va hemma halv 6 iallafall.....Har tagit massvis med bilder men hinner inte ladda upp dom nu så jag gör det sen när lillkillen sover....Nu ahr han endast sovit en halv timma sen klockan 1...Pigg kille...
Han lär väl sova gott i natt:)

Men jag skriver mer sen ska äta pannkakor:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh fasen vad gott med pannkakor! Langa över några till mig ; )

2009-02-19 @ 18:23:12
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0