Irriterad soooooooooom bara den

Asså snart ger jag upp....Jag orkar verkligen inte...Grejen är den att jag inte vill men jag säger bara att jag vill för jag vill se dig ljuga...Tror du att jag bryr mig igentligen ? Nää juste...
......

Sandra detta ska vi verkligen prata om nästa gång vi ses...:)

Jag och älsklingen har iallafall vaknat nu...Eller vi vaknade halv 7 så ni ligger älsklingen här bredvid mig och leker och jag dricker kaffe....

Nu måste jag verkligen flytta....Låååångt Lååååångt härifrån ska flytta så långt det bara går härifrån......

Jag skulle så gärna vilja skriva vad detta inlägg handlar om och någongång kommer jag göra det Men inte nu inte än.
Det finns så mycke mer än detta och jag vill att andra ska få veta hur det ligger till...Men jag vill inte göra någon ledsen än
men snart så får """ skylla sig själv....



Detta blev ett lite hatiskt inlägg men ibland kan man känna så också....

Jag ska åter igen sätta lösen på bloggen

Kommentarer
Postat av: Emma

om du sätter lösen igen så vill jag gärna ha det =)

Om det är oki...





Kram

2009-02-22 @ 10:05:32
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är alltid bäst och säga sanningen eller det som bekymrar en, även fast man kanske sårar någon..



Tänk på dig själv i första hand..

2009-02-22 @ 12:51:25
Postat av: Anonym

Ojj va arg du är... du måste uppdatera mig på tisdag, okej?!!



Lösen skickas till mig tack!

2009-02-22 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0