Klockan 05.50

Händer det typ ingenting på morn arna....Hahha:D Vid den tiden väckte älskling mig"suck" Men det är bara att kliva upp...
Inget latande här inte:P

Man märker verkligen att man är uppe tidigt för det enda som kommer på tv är tvshop...Haha...Igår va en riktig tråkig dag på tvn...Det kom ingenting så jag somnade runt halv elva igår.....Så jag har ju inte sovit jätte jätte mycke direkt...Men så att jag klarar mig till ikväll:P

Vi ska åka till Petra om några timmar....Ska åka till centralen först och kolla en grej på sj...

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahha jaa precis:D S äör det alltid:D

skönt att ni mår bra:)

Colle har blivit hostig och förkyld men annars är det bra=)

Jaa jag började någon dag efter att vi hade pratat och det gick hur bra som helst! Han ÄLSKAR pureér:)



Så det va kul i farsta? Tänkte också åka dit nästa måndag! Vilken tid är det?



Kram

2009-02-17 @ 12:09:35
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0