Lasagne

Nu springer älskling runt i sin gåstol och spyr lite överallt....Han och hans spyor...Jag måste byta kläder på honom typ 4 gånger om dagen för att han är nerspyad....Och mig själv typ 2-3 gånger.....
Ibland orkar jag inte ens bry mig utan går runt med spyor på kläderna dagen igenom....

Aja nog snackat om spyor...

Idag blir det lasagne....Jag har perioder då jag är helt torsk på någon mat...Denna period är det lasagne...Förra gången va det bacon med ostsås och spagetti....Hahaha....

Vi har varit och handlat och så....Guuud va det är snö ute man kommer typ inte fram med vagnen äns...Usch vill ha sommar...Eller vår iallafall....Skönt att slippa klä på Theo massa kläder för han hatar det verkligen...Skriker varje gång..

Fan min data är cp jag kan inte kolla vagnskissen på SJ vill se den för jag måste veta vilken vagn familje vagnen är i där jag får ha vagnen i..Utan att sätta ihop den....Det blir lite komplecerat om jag ska börja sätta ihop vagnen när jag ska åka själv och jag tänker inte ta honom i bärselen för han är för tung.....

Åhh va spännande på tisdag då vi ska till bvc...Hur mycke som helst har ju hänt sen dess i Theos utveckling.

Han kan åla sig fram på golvet
Han kan gå FRAMÅT i gåstolen
Han han rulla runt som bara den
Han kan dra sig upp så att han nästan sitter upp
Han har 4 tänder
Och så är det massooor med mer saker men kommer inte på allt nu:)

Nää nu tror jag att jag ska äta lasagne..Joo jag vet lite tidigt men guud va gott det är så mig spelar det ingen roll jag äter igen sen om jag blir hungrig:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Torsk på lasagne är jag JÄMT!!! Haha. Älskar det. De är fan den godaste pastarätten i världshistorien. Fast pasta överlag är de bästa som finns i alla möjliga kombinationer.

2009-02-22 @ 14:14:27
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska du åka X2000 eller Inter city tåg?

2009-02-22 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0