:P

Har precis kommit ut ur duschen:D Sköönt:D Älsklinegn somnade för 40 minuter sen....
Han ahr blivit så jobbig på kvällarna...Han skriker typ en halv timma innan han somnar skit frustrerande....

Imorgon är det skola...Undra hur det kommer gå:P:S

Visst är bloggdesignen fin? Jag har gjort den helt själv:) Carro la in den på bloggen eftersom det inte går att spara det jag gör på min jävla data...Skit skumt...

Men men nu blire ingen mer blogg ikväll...SKa kolla beck om 45 minuter:D

Skriver imorgon innan jag drar om jag hinner:D

Bjuder på två bilder på min älskling<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser inte ut som att jag har något planerat då, men jag får pengar på torsdagen tror jag :S den 26:e iaf! Men hör av dig i veckna, skicka nå sms lr så, så får vi se hur det blir ; )





Kram

2009-02-22 @ 20:21:30
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Very nice design :)

Joo visste kan vi göra det , men vet inte ännu om jag är ledig.

Kan kolla på Tisdag?!

2009-02-22 @ 22:12:16
URL: http://prinsessan87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0