Torsdag

Guud va dagarna går snabbt...Hinner inte riktigt med...:P

Idag har vi varit med Petra och Felicia:) Blev lite shopping och sen va vi hos Petra och kollade på Iren huss:)
Skit bra film:)

Sen så skulle Petra till tandläkaren och då fick jag pröva på att vara tvillingsförälder och jag ska be att få säga att Felicia och Theo ahr nån pakt ihop för båda börja skrika samtidigt och jag fick ta båda på varsin arm och konka på hahaha
Jag la sen vagnarna framför akvariet då blev dom tysta och kollade på fiskarna som simmade runt istället:)

Imorgon ska jag fick med Emma och Novalie och Petra och Felicia..
Vi ska mötas klockan 11 i forum:) Måste till Media market och köpa data väska så jag kan ta med mig den till skåne:)

Nu ska jag kolla tv blir inget mer bloggande idag...Blogagr imorgon när jag vaknar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0