Hemma igen

Nu har vi kommit hem:) Skulle ju åka tidigare till stan för att köpa boddysar så ja åkte in så att jag va där klockan 10 men tror ni någon affär är öppen? Nää dom öppnar ju elva på söndagar....FAAAN...Men men då åkte jag till masmo.

Vi fikade och pratade massor:) Guud va trevligt det va:) Älsklingen fick en jätte fin pyamas och 2 par strumpor av dom:)
Bild på det kommer

Efter mitt besök så åkte jag till stan och köpte 5 boddysar på hm ochs en gick jag vidare till apoteket och köpte tandborste til älsklingen och bamse tandkräm:) Så hädanefter blir det att borsta dom där små tänderna:)Undra vad han tycker om det:)

Det kommer bilder på de jag köpte sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0