Kväll

Va nyss ute och träffade Laccy:) Det va kul:) Fick se lilla kevin:) Sötis :) Vi gick en sväng häromkring och snackade om allt)

Helt sjukt igentligen vi känner inte varandra utan brukar bara läsa avrandras blogga och komentera då och då och så kom jag och tänka på ett inlägg hon skrev att hon hade varit i fiskis det va typ i somras hon ahde skrivit de...Men så frågade jag vem hon kände här och då bodde tydligen hennes morfar och brorsa här:) Helt sjukt:) Och sen åkte ju hon hit nu i tisdags och idag så träffades vi:) Helt sjukt igentligen:D hehe men det va väldigt trevligt och hoppas du kans es imårrn igen så jag får ge dig lite bebis kläder:) Kul att hon fick en kille för då kan ha theos gamla kläder dom ligger endå bara här och tar plats lite onödigt:) Hehe:)

Nu för ett tag sen så hade älsklingen jätte ont i magen och grät bara så jag la honom på sköt bordet och tog av honom blöjan för att lufta lite och sen stod jag och kkollade tv medans jag höll i honom och sen när jag vände mig om så va det bajs över hela skötbordet...Det va typ bajsvatten...Undra på att han skrek Lillahjärtat:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad roligt att ni träffades : )

2009-01-09 @ 00:46:41
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0