Kvällen

Jaa då börjar kvällen lida(leda?) mot sitt slut och älsklingen har somnat för natten:)

Brorsan och hans tjej va här en sväng nu på kvällen och spelade lite kort med oss:) Det va trevligt...

Asså blir skit irriterad jag ahr ju lagt ut min vagn på tradera och blocket och det är typ 10 st som hört av sig och frågat om jag ahr kvar vanen och när jag säger att den finns kvar så hör dom ite av sig mer:S Skit skumma:S Men men hoppas verkligen jag får den sålt för jag måste köpa nya hjul till min andra vagn och dom hjulen kostar typ 1100kr....Skit dyrt men jag vill inte ha hjul som man måste pumpa,....Skit jobbig:( Nää om man ska gå och kolla avd dom andra gör:)


På återseende:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut annonsen igen... så den bllir mer aktuell. Den ligger väl rätt långt bak nu kan jag tro? Så får du säkert den såld.

2009-01-06 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0