Måndag

Jaa idag är det måndag....Ni fick ett litet hatinlägg innan men men vissa dagar är så också:P
Nu håller kaffet på blir klart :)Lillkillen somnade nyss i sin mosters knä:) Vi har precis käkat tacos:D Fan va mätt jag blev snabbt....Idag började jag mitt nyttiga liv:) 2mackor i morse och sen nu tacos:) Det är vä bra?!

På torsdag är det dejt med flican och Petra:)

Måste hande massa saker till mig själv denna månaad:)

Till mig själv ska jag köpa:
3 par nya trosor
hårinpackning
hitta ett par billiga jeans:)

Till lillkillen blir det:
Lite pyamaser i storlek 74
4 semper 2 kartonger
2 paket blöjor
4 nya nappar
Burkmater från 5 månader



Det är väl typ allt:) Tror jag:S

Jag ahr fortfarande lite mer än 500 kr på pressentkort på hm så där blir det nog att köpa pyamas och trorsor till mig:)

Hoppas jag får underhållet denna månad:D Kommer få för en månad bakåt ocks¨å:)
Förut fick man för 3 månader bakåt men nu är det bara en:( tråkigt.....Denna månad behöver jag inte betala internet eftersom jag betalade 3 månader framåt förra månaden:) Sköönt

Nu är alla 74 och 80 kläder köpta:D så nu några månader framåt spar man pengar som man skulle löpt kläder för:)
Handlade ju massa på mellandagsrean:) Guuud va mycke jag köpte.

På hm köpte jag typ 4 par tröjor och 4 par jeans, en mössa och strumpor säkert mycke mer men det gick iallafall på 500 kr typ:D Alla tröjor kostade typ 49kr:)

Nu är kaffet klart:D Ska dricka lite så man piggnar till:) Det behövs ska jag be att få tala om:)

Kommentarer
Postat av: LAACY

JAA! de får vi görta :D

2009-01-05 @ 18:33:59
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0