Måndag

Idag har jag varit i forum med Elin och Linda:) Det blev lite käk och så:) Trevligt<3 På onsdag kommer film teamet hem till mig och filmar mig och Theo i våran "vardag" sen ska vi till min gamla skola och hälsa på och dom ska filma där:) Det ska bli kul:D

Sen på torsdag ska vi vara hos Petra och dom ska filma där med oss:) Himla massa filmande:)

Imorgon ska vi iallafall träffa Petra och Felicia:) Det blir en hel dag med dom:) Mycket trevligt...Vi ska handla massa mat till småbarnen och så:)

Efter forum blev det en kaffe kopp hos Linda och lite bilder och så:) Trevligt:) Snart åker Linda till thailand och blir borta 1 heeel månad:( Tråkigt för mig men roligt för dig:) hehe ska träffa henne på Fredag och ge henne en pressent eftersom hon inte är i sverige på sin födelsedag:(

Nää nu ska jag underhålla min rastlösa pojke<3


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

När ska de visas på tv då? : )

2009-01-19 @ 20:00:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0