Min skrikande bebis

Han skriker hela tiden...Den är nog för att den andra tanden är uppe....Men nu somnade han s sött i sängen....När han ahr blivit frisk ska jag börja låta honom sova i sin egna säng...Kanske är dax att pröva nu iallafall...Han har ju inte ens försökt sova där....

Jag tycker det är så mycigt att ha honom bredvid mig...Han vill allti ligga så nära<3 Men aja det är väl dax att börja vänja av honom och MIG...hehe

Tillbaka till tänderna...Han är så söt när han ler för då ser man 2 små tänder som sticker upp där:) Söötnos:D Så jävla gullig.....Älskar honom:)

När han blivit frisk ska vi gå och hälsa på hans gammelfarmor:) Fösta gången dom ska träffas:d Ska bli kul:) Jag älskar att prata med henne hon är så snäll:)

Nää nu ska jag kolla runt lite på internet sen kanske duscha?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0