söndag

Jaha idag är det söndag och jag tror älsklingen är på bättringsväg"peppar peppar"

Måste ha tyg haklapp på honom för han dregglar så mycke....En tand bredvid håller på växa upp. Stackarn som ska få allt på en gång:( Lilla älsklingen....Igår datt jag och fixade alla foton jag ahde typ 20 mappar med bilder så jag la alla i en mapp:)

Igår skulle vi igentligen på kalas hos Elina som fyller 1 år men eftersom älsklingen va magsjuk ville jag inte gå dit och smitta alla andra barnen...Men vi stod utanför dörren och jag gav presenten och så:)

Min bror fyllde också år igår 23 år...Jag sa grattis till honom personligen men säger det här också...I efterskott:P

på Fredag nästa vecka fyller Carro år(Freijasmamma)=) Fast henne Grattar vi då:P hehe

Sen fyller Linda år den 1 februari men hon är ju i thailand då så där kan hon sitta i sin varma sol och tänka på oss andra:P

sen fyller andra brorsan år i mars och mamma fyller då också

Efter det är det syster i maj som blir 25:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Sen är det Nelle i juni

Sen är det min lilla bebis som fyller 1 ÅÅÅRR...Nä nu får tiden stanna upp lite jag hinner inte med:S

Men men skit samma....hahahaHAHAH

Imorgon är det BVC igentligen ska älsklingen ta vaccin då, men får man göra det fast man är/har varit sjuk? någon som vet?

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ja han kan bli dålig i magen av förkylning. De sa dem till mig på sjukhuset när Freija var dålig i somras. Det är vanligt att de blir så. Men eftersom han håller på att få en till tand så är de inte heller konstigt då kan dem ju bli dåliga i magen och inte vilja äta...

2009-01-11 @ 11:50:12
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag läste i nån annan blogg att dom fick vänta med vaccinationen när barnet var sjukt. Du får väl se imorn, vad dem säger.

2009-01-11 @ 17:08:36
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0