Torsdag

Snart ska vi börja gör iordning oss och åka till slussen och möta Petra och Felicia:) Kul.....
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog en fika eller att käka någonstans....Kaffet är snart klart och en macka på det sen är jag nöjd...Älsklingen ligger här bredvid mig och drar sig:)<3 Han vill att man ska kolla hela tiden om man vänder bort huvudet så blir han ledsen...

Och min lilla kille har börjat skratta högt<3 Fyy fan va gulligt:) Han började typ förra veckan men jag har gömt att skriva det:D Fy fan va sött det låter man smälter:) När han sitter på skötbordet(jag håller i honom så klart) så säger jag"nu kommer mamma och pussar ihjäl dig" då skrattar han som faaan:) Jävla sötunge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0