Onsdag:)

Jaha 2 dagar kvar sen åker vi:d Wohooo:)
Nelle ska sova här imorgon eftersom vi åker härifrån 04.50...Usch va tidigt...
Vi är framme 06.55 i nynsäghamn sen går båten halv 8 så då hinner vi hämta biljetterna och så:D
Ska bli så himlans kul:D
Är så himland glad att Nelle följer med:D

Imors gick vi upp halv 7 och nu sover lillkillen igen eller han somnade halv 10 igen...Guud va jag älskar min lilla plutt....Han är det bästa som finns<3

Det blir inga bilder fören på måndag typ för kameran är nerpackad....

Idag är det läkare klockan halv 12...Mamma ska passa Theo så länge tror jag...Nelle ska följa med ner hoppas jag men hon har tydligen inte vaknat än...Undra hur det ska gå att få upp henne halv 5 på morgonen på fredag hahaha...Önska mig lycka till...äsch hon kan ju endå sova på båten och tåget det kan ju inte jag för att jag ska underhålla min lilla bebis:P
Men jag sover sen när vi kommer fram för då leker ju farmor och farfar och farbröderna med Theo så då passar jag på:D

Ska nog försöka sola solarium på fredag också så man är lite brun:P

Är framme på gotland 10.45...Så då har man endå hela dagen på sig...Men jag och Nelle har ju planerat varje sekund vi ska avra där...Hahha...Så vi måste gå enligt planeringen:P Hahaha

Nää snart ringer jag och väcker henne för såhär bra ska hon inte få ha det:P

Men vi hörs kanske ikväll eller imorgon...Imorgon blir sista inlägget för datan stannar hemma under helgen...:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0