Andra avenyn

Jaha då sover lillkillen och jag sitter här som vanligt...Har redan läst alla bloggar som ska läsas idag:D
Imorgon är det skola:D Ska bli roligt:?! Ehh eller inte hahha...Kan ju inte vara skoltrött redan...Går ju bara 2 dagar i veckan....Ni kollar jag på the closer...Älskar kriminalserier...Är helt såld på det...Och på beck och Wallander och alla dom filmerna:D
Åhh jag läste förra veckan att Oskyldigt dömd ska börja igen:D Jippi:D
Pratade nyss med Emma så att adrenalinet kunde gå ner lite:P ahhahahahha...Får käka atarax för att bli lugn här ..HAHAHA

Om en timma börjar andra avnyn:D Jaaa:D

Älsklingen har lekt massa i sin säng idag:D Suttit där och lekt med sina leksaker...Han sitter helt själv nu utan stöd...Men ibland kan han rasa ner men det är typ nä han inte vill sitta mera...Söötunge...Det går så snabbt allt...Fyyy
Jaja nu ska jag väl lägga ner datan och fortsätta kolla tv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0